1. Eu le-am facut observatie sefilor mei cand am vazut acel afis si se pare ca in spatele unor astfel de reclame sta o campanie de marketing destul de puternica. Acum sa fie cu iertare, dar daca eu care lucrez la Romtelecom nu ma prind de idee, ceilalti ce ar trebui sa faca?!:-?

  2. Laura Driha

    Cand am vazut si celelalte reclame, celelalte idei subliniate, am inteles ce-au vrut sa faca si umorul lor e unul bun, desi destul de subtil.
    Nu stiam ca lucrezi cu ei. Oricum, nu tine de asta impactul asupra pietei.. ci mai mult de atentia la detalii. Daca as fi stat sa analizez ideea posterului probabil ca as fi dedus-o intr-un final, dar primul impuls m-a dus cu gandul ca s-a gresit undeva si m-am grabit sa trag alarma. Humor error this time for me! :)))

  3. Laura Driha

    Silavaracald, nu tocmai. Prea subtila pentru carcotasi. Daca nu m-as fi gandit mai repede sa-i sanctionez decat sa-i felicit, probabil ca as fi prins gluma. Dar nah, se mai intampla.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *